неделя, 10 януари 2016 г.

Отвара от хора


Пия ги, взимам ги на всеки три часа с вода. Когато усетя сърцебиене особено. Връзвам си ги около врата с марля  при болки в гърлото. За навехнато много помагат, отнемат всякакъв оток. Ще ти препоръчам всяка година да ги сменяш, обаче, че ставаш резистентен. Аз ли откъде съм чул? Е, това е ефектът при мен. "Хора" си е прилично универсално лекарство, можеш да го купиш като крем, капки, хапчета, спрей, но наистина трябва да си сменяш хапчетата от този вид редовно. Хубавото е, че всяка година излизат нови, така наистина са ефикасни. А защо ми предстои сърдечна операция, ли? Стига сега и ти, те са животоподдържащ препарат, нали знаеш, всички сме в краен стадий, на нас винаги ще ни трябва нещо радикално. Някои говорят за алтернативни методи, но аз не вярвам много-много. "Хора" били действали заради "плацебо" ефекта?! Пфф, глупости, поддържат ли ме - поддържат ме. Аз рискове не обичам. Нищо, че от тях ми сълзят очите и често ми трепти лявата страна. По-добре така, отколкото никак. Ти за какво спомена преди малко? Този препарат.. кажи го де.."Любов" си търсил по аптеките. Че те отдавна го спряха, бе, колега! Поредният фалшификат бил. Не, аз не съм го пил, ама така  съм чувал. Не си губи времето и парите, слушай ме мен какво ти препоръчвам.
Ето едно блистерче

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пациенти

Ще си твърде шумен в библиотеката, ще носиш твърде ярка блуза. Ще бъдеш празната бутилка на пътеката, хайде, дай им неударената буз...